Bakat & besök

Så nu mina tre tvivlare...
Jag har faktiskt bakat idag!
Jag har till och med bildbevis..

Vad säger ni nu då???????!!!!!!!!!!!!!!!!! VA???!!!!!!!!!

Min kompis Pia kom och hälsade på idag! Jättekul! Vi har känt varandra sen -96, och vi jobbar på samma skola, och vi har även bott grannar i Storvreta! Tack för titten och den fina blomman, Pia! Och dom uppmuntrande orden!

Nu laddar jag för nattjobbet i Eriksberg och jag hoppas SÅ att C ska sova gott inatt, så jag orkar med morgondagen ute på Ribbingebäck, med alla lärare!
För sen blir det ju en natt till...!


Ja,ja... jag avslöjar väl fusket då....
Men jag har ju bakat, sådeså!

Kram!

Postat av: Ann-Louise

haha!! ;)

Datum: 2009-08-16 kl. 20:01:36
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com
Postat av: Ehlin

Tack för att jag fick smaka.... Ha ha ha!! Du e rolig du! <3 love u!

Datum: 2009-08-16 kl. 08:09:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: