Äntligen fredag..

Nu ska det bli skönt att vara lite ledig....vädret är ju ganska bra, fast det tornar upp regn & åskmoln just nu..Jag har varit en tur på Fyrishov idag igen, måste ju bättra på brännan lite! ;-) Nu ska jag ta och inta Kronblomsläge i soffan och vila, är lite trött för natten på jobbet var lite dryg.. Men jag är rätt så pigg iallafall, faktiskt. Tänkte dejta tvättstugan lite senare, och tvätta mina sängkläder...jag längtar SÅ efter att få sova i min säng inatt!!
Imorgon tror jag att det blir blåbärsplockning i Storvretaskogarna.. Jag kanske ska bli en saft & syltmormor iallafall...Näe..men en blåbärspaj kanske det kan få bli!?

Ha en bra fredagseftermiddag!

Kram!

Postat av: isaDora

Nu började det precis att regna... Fast det är ganska mysigt ändå :) Men hoppas verkligen på bra väder imorrn när vi ska plocka bär.. Då vill man ju inte att det ska egna i alla fall! :S Ha en bra fredagseftermiddag du med!

Datum: 2009-08-07 kl. 14:16:22
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: