Snart påsklov

Kom precis på att det är PÅSKLOV nästa vecka...!! Så skönt! Då kan jag packa upp och pyssla i lugn & ro!

Jag bokade tid i går, i tvättstugan, som ligger en trappa upp i huset, nära och bra..det var en liten och söt tvättstuga, med nya och fina maskiner!

Idag ska jag åka till Svartbäcken nu på morgonen...har nämligen min mobilladdare där och här i Storvreta finns min mobil....URLADDAD!! Så jag tar med mig kartonger och lite blommor, som jag förhoppningsvis hinner packa ur bilen innan jag måste åka till jobbet. Sen blir det sista natten (hoppas jag!) i Storvreta...konstigt...men ändå helt okej!
Hoppas att jag kan sova iallafall...det är en brist i mitt liv just nu..sömn..vaknar fortfarande på natten och kan inte somna om..FRUSTRERANDE!

Ha en bra fredag!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: