Snart bara en lägenhet kvar...

Idag har jag samlat in alla nycklarna till lägenheten i Storvreta... Har gråtit en skvätt, även om det känns bra innerst inne, i hjärtat, så är det ändå ett kapitel som tar slut i livet... Grannen Mia har gjort en ett fantastiskt jobb, städat och fejat invändigt och utvändigt..En snällare granne får man leta efter..henne kan jag rekomendera, om ni behöver städhjälp! ;-) Tack snälla Mia, för all hjälp!

Nu har jag suttit och försökt betala mina räkningar...ja,ja..det mesta blev betalt iallafall..

Ska kolla igenom deklarationen också, men det är nog bara att sms´a in och sen tacka och ta emot dom pengarna som kommer tillbaka! Det kunde ju ha varit värre...att jag skulle betala mer i skatt..så TACK STATEN! =)

Efter grinandet i Storvreta, så åkte jag ut till mamma, där systeryster är och håller henne sällskap, plus att hon försöker få ut henne lite..hon gör ett bra jobb, både Gränbycentrum, stan och Fullerö är avklarade! Bra jobbat sis!

Kram alla!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: