Påskdagen

Snart dags för en ny arbetsvecka.....fast nu har vi två hela dagar kvar av att njuta av ledigheten!
Och vilket fantastiskt väder vi har! Igår satt jag på min uteplats och FICK FÄRG!! Jag blir lika "galen" som när jag kommer ner till Spanien...Vill bara kasta av sig kläderna och SOLA!! Har en bra uteplats..kan sitta lite skymd under balkongerna, men även en gräsmatta, där jag kan sitta om jag vill! Lite blommor på "staketet" till sommaren, och det kommer att bli en härlig oas! (inte som Margots fantastiska lustgård..)

Åkte till Storvreta och hämtade posten igår..och det kändes bra..lite ledsamt är det att gå där i tomheten, men det är som ett avslutat kapitel..och det var en skön känsla, när jag efter all vånda, all oro, alla tårar (och det har det varit MASSOR av!), all beslutsångest och vanlig ångest, alla hemska räkningar på över tjogotusen, allt packande ner, sen upp att jag nu vet att det ÄR rätt..att beslutet att bryta upp, ÄR det bästa!! Skönt!!

Idag ska jag faktiskt ta mig i kragen och ta min första morgonpromenad här i dom (för mig nya) kvarteren! Det ser ut att bli en lika fin dag idag!

Och idag fyller min älskade (soon to be) svärdotter 20 år!!

Grattis IsaDora!! Du är fantastisk!

Kram i vårsolen!

Postat av: IsaDora

Tack Katarina för den fina uppvaktningen! Du är så go'! Älskar min soon to be familj! Kram!

Datum: 2009-04-12 kl. 18:23:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: