Övningskörning

Har jag hållit på med nästan hela dagen... Johan har snart uppkörning, och vill verkligen kunna allt. Och han ÄR jätteduktig! Försöker till och med att lära honom fickparkera...hrmf... snart är han bättre på det än mig..tror det sitter i dom manliga generna, eller nått.. Men håll tummarna för Johan..han är verkligen VÄRD ett körkort efter all möda och besvär!

När vi var ute och körde, åkte vi förbi Jysk, där köpte jag två fina lyktor!

Riktigt fina tycker jag!
Har inte riktigt bestämt mig för rätt placering än, men dom är ju flyttbara.. Billiga var dom också, annars hade jag ju inte haft råd..=/

Har kollat på en gammal filmklassiker nu på eftermiddagen.. "Life of Brian"  Den är så bra!

Snart är helgen slut igen, och det är dags för en ny arbetsvecka..Halva april, har redan gått!

Kramisar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: