Och ännu varmare idag, torsdag!

Så skönt, med värmen!! Vi svenskar blir ju som galna, när det blir lite varmare ute!! Flickorna på skolan och på stan (ja,jag springer på stan VARJE dag..!!) går runt i kortkorta kjolar och shorts, linnen och 70-tals solglasögon! (ja,jag börjar bli gammal också!) Det sopas grus på gatorna och det börjar bli grönt ute! Känner av pollenallergin faktiskt, det är inte så farligt, mer än att näsan rinner och jag nyser, mer än vanligt!

Ser fram mot att köpa lite blommor, att sätta på uteplatsen, men än så länge är det mest panseér, och dom är ju så fantastiskt söta och fina just nu, men bara efter några veckor, blir dom skit tråkiga...Går på samma sak varje år, köper en massa och sen i slutet på maj, undrar man vad man tänkte på egentligen...

I år ska jag INTE köpa några...tror jag...!

Fredag igen i morgon..!

Kram i vårvärmen!

Postat av: Ehlin

jaha blir dom tråkiga?! jag som hade tänkt köpa några till balkongen.. va ska man annars ha i blomlådan?!

Datum: 2009-04-23 kl. 10:45:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: