Nu är det gjort!

Jepp, nu har jag lämnat in nycklarna till lägenheten på Himmelsvägen i Storvreta..Min post har redan börjat att eftersändas, så jag kommer nog inte behöva att åka ut dit mer..bara för hälsa på Mia & PG, och samtidigt smygtitta hur dom nya hyresgästerna ser ut!! Det är en mixad känsla, lite nostalgisk och ledsen har jag varit, men som jag skrivit tidigare...det blev helt rätt det här, med flytten, mycket möda och besvär har det ju varit, men det ÄR RÄTT!!
Dom anmärkte på att en nyckel fattades, men jag HOPPAS, HOPPAS, verkligen att jag inte får betala för en ny låscylinder! Pallar inte mer utgifter nu..nu vill jag kunna köpa, onödiga saker som jag VILL ha, typ kläder och nya frächa saker till hemmet! Kunna gå ut och fika på stan och äta gott! Betala av en massa skulder skulle också behövas...

Kram!

Postat av: Skövde

Hej. Ja, Ehlin berättade att du läser ibland =) Jag tycker det är roligt. Kanske inte världens mest intressanta blogg, men ändå =)

Hoppas allt är bra med dig!! Kram

Datum: 2009-04-29 kl. 19:49:59
URL: http://mukkis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: