Långfredag

Långfredag idag då...jag är så pass gammal, så när jag var yngre, så fick man inte göra någonting den här dagen...på radion spelade man bara "sorgemusik" och vi fick knappt leka med varandra och absolut inte skratta..och jag är inte ens uppvuxen i ett Kristet hem!!
Men så var det..Annat är det idag då! Även om vi ska minnas vad Jesus gjorde för oss på korset, så tycker jag att vi ska komma ihåg att det var ju någonting FANTASTISKT som han gjorde för oss alla!

Kan berätta att Helenas operation har gått bra, hon var uppe och gick igår på eftermiddagen..tack & lov för det! Det blev en "gråtdag" igår..och då är det ju inte ens jag som har det värst...hrmf..=/

Idag ska Ehlin köpa klädsel till min soffa på Ikea i Stockholm! Nu ska den inte behöva stå här naken och se frussen ut!
Fick mailsvar från någon på Kundtjänst, som sa att dom kanske hade tre klädslar kvar i Uppsala, men när jag har varit där så har dom INTE haft några, så jag ringde och kollade, och dom har ju inga...Men på Ikea i Kungenskurva så har dom! Det får bli en vit soffa nu, även om spill och smuts kommer att synas så kan man ta av klädseln och tvätta av dom, så jag hoppas att det blir bra! Har tagit tillbaka fotöljen, som jag fick av Maria och ställt den i vardagsrummet..den passar PERFEKT!!

Ha en bra Långfredag allihopa!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: