Hemma i Uppsala!

På mindre än en timme så är jag åter hemma i lägenheten i Uppsala! Raka vägen från tågstationen och sen hem! Kanonbra! Har haft en jättebra helg, skönt att göra något annat, inte bara vara hemma! (Även om jag trivs mer än fisken i vattnet!) Vi har grillat mumsig mat, planterat uteblommor och satt upp gardiner! Det blev jättebra, med allt! Idag har jag och Ehlin varit till Skärholmen och shoppat lite, hon träffade sin kompis där, som också ska ha barn, så vi har handlat lite babykläder! (Jag behöll det jag handlade, till ett speciellt tillfälle!!)
Glömde en massa saker, när jag sprang till tåget igår...bla kameran, så det blev inga kort tagna, mer än med mobilen, och den sladden har jag inte letat rätt på än..hrmf.. (glömde Ehlins post och kött som jag hade lovat att ta med mig också!!)
Men när jag letat rätt på sladden ska jag lägga in lite av korten!

Tobbes tatuering blir kanonfin! Han är dunderförkyld och sover just nu, men lovar att ta kort på tatueringen sen!

Ha en skön söndag!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: