Hamnade i huvudstaden! =)

Jepp,så blev det! Tog tåget till Stockholm och sen tunnelbanan till Skärholmen, där Ehlin & Alfonso var och shoppade, sen vidare hem till dom i/på Hägerstensåsen, och här har vi haft en helt fantastisk dag! Jag är så glad att jag inte "kommer och stör" utan jag känner verkligen att jag är välkommen här! SÅ UNDERBART!!

Hemma i Uppsala har Tobbe tatuerat sig, är jättenyfiken på hur den ser ut nu!? Men får hålla mig tills i morgon, när vi träffas igen!

Nu ska jag bädda iordning soffan, för att sova här hos Ehlin & Alfonso (&Crusse!)! Kanon!!

Kram!

Postat av: Ehlin

Datum: 2009-04-25 kl. 16:48:08
Postat av: Ehlin

Du stör aldrig mamma de vet du! däremor känner jag mej lite dum som fick dej att jobba så mkt... Tack för all hjälp i helgen!

Love u!

Datum: 2009-04-25 kl. 16:49:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: