Flyttat!

Jaa,nu har ja blivit stadsbo!

Tack alla som hjälpt mig: Ehlin, Alfonso, Johan, IsaDora,Jennifer och Tobias och hans starka kompisar! Tack till IsaDoras mamma Maria, för lånet av bil och släp! Tack till Carola som kom igår och gjorde en insats!

Jag är helt överväldigad av all hjälp! Hade inte klarat mig utan någon av er!

Nu är det all upp packning kvar, har hunnit med en hel del men har massor kvar! Har köpt nya soffor, och det kan jag lova är en historia för sig...Herregud vilket strulande..men nu har jag en bäddsoffa UTAN KLÄDSEL!! Och en tvåsitssoffa med klädsel!!

Inget internet och ingen telefon! (sitter hos Johan och lånar hans fina dator!)

Våren har nu kommit till Uppsala, så vi har grillat både igår och idag! Mysigt och fantastiskt gott!!

Kram till er alla!

Postat av: Ingela

Kul att allt gick så bra! :-) Men... menar du att du inte fick med nå'n klädsel till bäddsoffan??? eller kunde du inte bestämma dig för vilken, o du får hämta klädsel när du bestämt dig? eller... var den färg / det mönster du ville ha slut?

Jag hoppas .. ehm... nej, jag är säker på att allt blir helt underbart bra när allt är klart och uppackat och färdigt! :-)

Inflyttningsfest? ;-)

Kram.

Datum: 2009-04-05 kl. 20:36:26
Postat av: Ehlin

Åh helgen har varit het underbar!! Du har en super fin lägenhet mamma!! Försök se allt de possitiva i allt jobbigt!! Tror inte du inser hur fin lgh du har!!! Speciellt lampan i köket!!! He he he!! Älskar dej mamma!!! Du är den bästa! Pussar

Datum: 2009-04-05 kl. 07:55:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: