Är så ledsen..

..för Johans skull...SKITGUBBE..på ren svenska, som inte kunde godkänna honom, när han ansåg att: -han KAN ju köra.. Återigen: SKITGUBBE!!

Blev utmanad av Ingela på hennes blogg http://fjallboskogen.blogspot.com/ 

5 saker man vill ska hända under 2009.

(Det har ju redan hänt en massa saker och vi är bara inne i april än...)

1.Att få bli kär i den man som är tänkt för mig..romantik och mycket kärlek är något som jag verkligen längtar efter.

2.Att mina barn ska må bra, att Ehlin ska få en bra och lätt förlossning och att lilla Adina ska vara välskapt och en härlig tillskott i vår familj. Att Johan & IsaDoras bröllop ska bli precis som dom vill och har tänkt sig och att Tobias ska må bra och lyckas med det han gör i skolan och med rugbyn. Jaa, att dom ska få det dom behöver och det dom längtar efter i sina liv!

3.Att min ekonomi blir bra, att räkningarna blir betalda och jag ska ändå ha pengar över till det jag vill ha!

4.Att jag vågar göra något annat i mitt liv, än att bara åka till jobbet varje dag, för "det kan jag", att jag ska våga hitta något annat att jobba med, som kan utveckla mig ännu mer och ge mig mer pengar!

5.Att mina nära och kära ska må bra, att min mamma ska överleva och verkligen MÅ bra i sitt liv, trots sin sjukdom. Och att jag kan och orkar finnas som stöd och hjälp för dom som behöver det.

Finns säkert mer som jag egentligen vill, men just nu är det dom här 5 sakerna som kom först!
Jo, lägger till en sak till;
 
6.Att få möjlighet att resa mer, både i Sverige och även till andra länder (typ Spanien..)


Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: