När livet känns tungt...

....är jag så tacksam att det finns människor runt omkring mig, som kanske inte tror dom gör en skillnad, men som gör det!
Tack alla, som orkar lyssna på mig, när jag gråter och när jag har orkat berättat vad som är jobbigt!
Och till er som jag inte orkat berätta något för, tack för att ni finns iallafall!

Efter regn kommer solsken, det vet jag.. Men i regnet är det just nu grått och tungt, och ibland är ju livet så!

Kram alla som finns här ute i bloggvärlden! Och alla andra som finns i min verkliga värld!

Postat av: ehlin

Datum: 2008-09-06 kl. 14:51:32
Postat av: Ehlin

Jag älskar dej! Kommer alltid att finnas för dej, precis osom du alltid gör för alla andra och speciellt för mej!!! Du är underbar!

Datum: 2008-09-06 kl. 14:53:13
Postat av: Tobias

Älskar dig !

Datum: 2008-09-06 kl. 21:50:15
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Från en trogen läsare

Fortsätt kämpa, du verkar vara en fin människa!

Datum: 2008-09-06 kl. 19:44:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: