Jobb & jobb!

Livet tuffar på, vardagarna består av mina morgonpromenader klockan 5.30. Nu är det så mörkt så jag har blivit tvungen att ta på mig reflexvästen!

Min gröt till frukost, med blåbär och hallon.

Bilturen in till Uppsala på nya E4:an som går fort, fort!! =) Mina arbetsdagar som mat-tant och ansvarig för att livet tuffar på här med.

På eftermiddagarna är det Kraftkällan som gäller, denna plats som jag ALDRIG i hela mitt liv kunnat drömt om att jag skulle kunna längta till, men som gör att jag mår SÅ bra, att jag ALLTID längtar dit!(nästan!)

Ja så livet tuffar på men mest är det ju jobb & jobb som gäller, jag sitter just nu på mitt LILLA kontor och skriver det här,  passar på när eleverna äter och innan disken hopar sig..! Snart sitter jag här när alla golven är skurade och mina arbetskamrater gått hem till sig, och fördriver tiden med att blogga!

Mina kvällar, som jag oftast tillbringar framför tv´n och i sällskap med mina pojkar och mobiltelefonen som piper till lite nu och då från en speciell vän! ;-)

Ja, gott folk det är mina dagar...dom flesta utav dom iallafall.
Det är jobb & jobb för fullt men det är ju så livet är när man är vuxen!

Kram allesammans!

Postat av: carola

Ja jag är väl bra då.. ;oP... men INGEN är så go och peppande som du!! Faktiskt! =)

Trevlig helg!

Kraaaaam.

Datum: 2008-09-24 kl. 15:23:45
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: