Det är bara att gilla läget....

Så är det!
Jag har att välja på att Bryta ihop eller att Bita ihop!! Är van att göra det sista. Det är lättast så, för mig själv och för alla runt omkring en också.
Det känns så konstigt när folk i all välmening frågar en hur man mår och man får ljuga och säga att det är bra..
Eller orkar folk lyssna på en när man säger att det inte är bra?

Fast nu har jag bestämt mig(igen) för att Bara gilla läget!!
Alla jobbiga beslut som jag måste bestämma, dom kan jag försöka ta en och en istället för alla på en gång.

Försöka acceptera att jag kanske aldrig kommer hitta någon som vill leva med mig och i det liv jag lever.
Ett svårt beslut... Men, det är Bara att gilla läget!!

Förstå att jag aldrig kommer vinna miljonvinsten på triss...eftersom jag nästan aldrig köper lotter...Bara att gilla läget!!

Att mina barn nu är vuxna och inte behöver mig på samma sätt längre..Bara att gilla läget!!

Men hoppet är det sista som lämnar en och det lever jag just nu på...
Hoppet om att hitta NÅGON, hoppet om att nästa trisslott jag köper, där är miljonvinsten!!

Så jag fortsätter att Bara gilla läget!!



Postat av: milijana

Bra sagt min vän. Man ska ju tänka så. Kramar och vi ses imorgon.

Datum: 2008-09-18 kl. 20:39:20
URL: http://milijanatrajkovic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: