Virusfri men snorig....

Jippi!
Nu har min otroligt duktiga son Johan fixat sin mammas gamla dator, så nu fungerar den som om den vore ny!!
Jippi!
Det finns nog ingenting mer irriterande än datorer som är sega och inte gör det man vill att dom ska göra!?

Har till och med lagt in lite nya kort på datorn, som har funnits i kameran hela hösten!


Det är bilder från Tobias Rugby (han har kommit med i Svenska Rugbylandslaget!!).
Besöket i Stockholm i den judiska Synagogan.
Ehlin´s smörgåstårta som serverades på hennes 22-årsdag!

Jag själv har gått och blivit snorig...nyser och snyter mig hela tiden och halsen kliar..
Men min vän Carola förser mig med en massa krumelurpiller, så jag hoppas att det hjälper!?

Kram allihopa!

Postat av: carola

Gläder mej med dej i din dator-lättnad!

Och tackar och niger inför min gurus stora vishet och nåd och råd =)

Och vips!!så ska mina krumelurpiller resa upp dej. Som vanligt =)

Kraaaaaaaam!

Datum: 2008-10-16 kl. 10:37:27
URL: http://carolaoriginalet.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Skönt med datan, de kanske hjälpte med lite gnäll ändå?! :P

Åh va sugen jag blir på smörgåstårta nu!! Mumms. Älskar dej och saknar dej Mamma Jennie Katarina! Pussar

Datum: 2008-10-16 kl. 13:47:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: