Måste ju skriva nått...

...för nu var det ett tag sen jag skrev om nått igen!!

Men vad ska man hitta på att skriva om när vardagen och dagarna bara rusar fram i en otrolig fart..?

Jo, jag kan skriva om att i helgen fyller min älskade dotter 22 år!!
GRATTIS EHLIN!!

Så nu på lördag kommer hela fantastiska släkten!! Det känns som om vi inte har träffats på evigheter! 
Inte allihopa samtidigt iallafall! 
En kul sak är ju att mina barns halvsyster Josefin är här! Hon bor i Lillehammer i Norge hos sin mamma, så vi ses tyvärr inte så ofta! Men det ska bli skoj!
Tobbe har en match på eftermiddagen, så ska försöka få med mig ett gäng som vill komma med och kolla på RUGBY!!

Och inte nog med att Ehlin fyller 22 år, det står inte på förrän Johan blir 19 år och dagen efter honom så fyller Albin hela 3 år!
Sen är det färdigfyllt för i år i släkten. Sen börjar vi om 2009! Hugaligen!

Ja, ja återkommer efter helgens festande och firande!

Kramisar allesammans som besöker mig här!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: