Datavirus!

Det här med datorer är ju en historia för sig...Dyra som bara den och håller ingenting! 
Jag känner nog ingen som inte haft problem med datorn...

Johan och Tobias brukar skratta åt mig när jag sitter framför datorn och inte vågar trycka på någon tangent...
FÖR DEN KAN JU GÅ SÖNDER!!!! 

Min dator är nu sönderplockad av Johan, som brukar fixa det mesta här hemma! Men längre än så har han inte kommit, för han jobbar HELA tiden!! När han väl kommer hem så slänger han fram sin egen snygga dator på bordet och tycker att jag kan väl få låna den en stund!!
Just nu sitter jag framför en dator som min syster en gång har haft, och som med jämna mellanrum talar om; Your computer is infected!
Jag törs knappt göra någonting! DEN KAN JU GÅ SÖNDER ÄNNU MER!!! Eller??

Ja, ja det är bara att konstatera att dyra saker som man köpt, i mitt fall på avbetalning, inte håller så länge.
Får väl köpa nytt..Eller IsaDora om du läser det här..kom hit och vi kan köra "STEN,SAX,PÅSE"!! =)

Kram alla!

Postat av: carola

Åh stackars Katlind..jag förstår preciiiiiiiiiiiiis. Ja du vet ju hur jag också krånglar och hur min själva utstrålning verkar få elektroniska grejer att braka ihop! =(

Sonen har tack o lov lyckats installera om min dator men nu har jag bara firefox och alla mina favoriter är borta och inte vet jag hur man sparar favoriter på firefox heller. Och plötsligt gick det inte att lyssna på Joyce Meyer heller. Allt annat men inte hon. Det enda jag lyssnar på.. morrar Känns som jag inte orkar lära om mej för varje ny grej heller. Finns väl annat att tänka på men ändå.. stöööön Kram på dej syster yster.

Datum: 2008-10-12 kl. 14:54:09
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Ähh sluta gnäll!!! :P

Datum: 2008-10-12 kl. 14:02:49
Postat av: Johan

Hehe kör inte sten, sax, påse med isadora... Hon vinner bara:D

Datum: 2008-10-12 kl. 06:49:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: