Snart är sommarlovet slut, men.....

....Först ska jag njuta av det fantastiska sommarvädret som är just nu!
Det måste vara det här som gör att man stannar kvar i Sverige, som gör det så fantastiskt som det egentligen är, glömt är alla regniga, kalla och blåsiga dagar och nu är det bara högsommarvärmen som gäller! Kanon!!

Ska jobba i en vecka nu på Europakonferensen, sen väntar en veckas semester innan allvaret börjar igen!
Den här veckan som kommer brukar vara en vecka då saker 'lägger sig på plats', saker som varit frågetecken brukar kunna bli utropstecken istället. jag hoppas verkligen att det blir så den här veckan också, behöver verkligen få veta OM jag ska vara kvar i köket på LO, OM vi ska bo kvar här i Storvreta och OM livet bara ska rulla på i samma ensamma takt som det hittills gjort!


Morgonpromenaden i Falun (tillsammans med Albin!)

Hur det än blir, så brukar det ju bli bra...
Men eftersom jag är konservativ och egentligen inte tycker om förändringar så ska det bli spännande och se vad livet har att erbjuda, nu när jag öppnat upp livet för Förändring!!

Kram allihopa!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: