Julfesten avklarad..

...Glöggfesten kvar!!

Igår var det den årliga och mycket traditionsrika julfesten på jobbet! Hur trött jag än kommer att vara på julmat snart, så ÄR det gott med den svenska julmaten!!
Mycket trevligt sällskap, mycket god mat och rolig underhållning!

Nu ser jag fram mot att få prova olika glöggar, det har inte hunnit blivit någon tradition än, det är bara andra året som jag går på den här festen...men det kanske räknas som tradition iallafall..? Trevligt ska det bli, hur som helst!

Nu till något helt annat.
Dom som känner mig vet att jag är en morgonpigg kvinna i sina bästa år(inga kommentarer på det, tack!)... Hoppar upp ur sängen klockan 05.00 varje morgon(nu ljuger jag lite, för det kan vara segt!) Tar min morgonpromenad i ur & skur!(ljuger inte!)
Somnar sen (oftast) framför tv´n på kvällen.
Fast nu till saken...I december och under jullovet så har jag ALLTID lyckats vända på dygnet...
Kan sova LÄNGE och vara uppe på kvällarna/nätterna..
Tror att det redan smygstartat, för i morse sov jag till 09.00
Hur ska det gå med en vecka kvar tills jullovet börjar? =/ Får väl upprepa mitt eget lilla "mantra" BIT IHOP! Det är ju som sagt bara en arbetsvecka kvar, på onsdag är det en vecka kvar tills julafton, två till nyårsafton och sen är vi inne i 2009!
Efter det ska jag försöka vända tillbaka dygnet och studsa upp klockan 05.00 igen!

Nu ska jag ut på min morg...förmiddagspromenad!
Kram alla!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: