Helgen i Dalarna..

..var helt fantastisk!

Slutade lite tidigare på jobbet i fredags och börjad köra uppåt mot ett snöigt Dalarna, när jag kom fram till Borlänge, så ringer min syster och frågar hur långt jag kommit...hihi...det visade sig att vi var i Borlänge samtidigt, så hon bytte bil och hoppade in i min!
Mysigt med sällskap i bilen!
Kom fram till ett otroligt vinterlandskap, med snö i massor och det ÄR ju så vackert i Leksand!


Checkade in på hotellet och gick sedan förbi Leksands Starshop, för att se om Lars var där...och det var han!!
Fick dom utlovade kramarna!!

Åt en fantastisk middag tillsammans med mina systerystrar innan vi tog en promenad till Ejendals Arena där vi fick lyssna och titta på Peter Jöback!! Wow, vilken kille!! Helt fantastisk konsert!

Dagen efter åkte jag till Siljansnäs och träffade Lars själv en stund...

Sen åkte vi till Furudal... Oj,oj vilka minnen jag har därifrån...

Jätte kul att få träffa Fredrik, och få se hans lägenhet, där han och Kalle precis flyttat in.

Kollade på en hockeymatch, där Fredrik släppte in allt...hihi..han var reservmålvakt och stod i dörren!!
Ore vann förresten den matchen!

På kvällen hamnade vi på byns pizzeria!!
Kul,kul,kul!!
Det hade kunnat blivit en dejá vu upplevelse...hade åter igen kunnat hamnat i Dalfors..
Tur att man har huvudet med sig ibland (lite iallafall!)

På söndagen åkte jag till min kompis Elisabeth (vi har känt varandra sen lekis!!) som bor i Bjursås, där fick jag en fantastisk pratsund. Även om vi inte ses så ofta, så är det som om vi bara har varit ifrån varandra en vecka!!

Jaa..sen var det bara att ta sig hem till ett grått och regnigt Storvreta!
Som tur är så blev Johan och Tobias lite glada att jag kom hem iallafall!

Nu till helgen blir det julfest och glöggfest, men sen bär det av mot Dalarna igen!!

Kramisar alla!

Postat av: Anonym

Hoppas du hade kul!=)

T

Datum: 2008-12-08 kl. 20:06:05
Postat av: Anonym

Ja, som jag förstod de hade du en riktigt trevlig helg!!! De e juh kul! Och nu på lördag e de glöggkväll som gäller, de ser jag fram emot!! Ska bli kul att få vara hemma hos mamma i helgen... ja, jag e fortfarande DITT BARN....

Datum: 2008-12-08 kl. 22:05:11
Postat av: Ehlin

Ja, som jag förstod de hade du en riktigt trevlig helg!!! De e juh kul! Och nu på lördag e de glöggkväll som gäller, de ser jag fram emot!! Ska bli kul att få vara hemma hos mamma i helgen... ja, jag e fortfarande DITT BARN....

Datum: 2008-12-08 kl. 22:07:15
Postat av: carola

Värsta myset på alla sätt och vis =)

Kramis!

Datum: 2008-12-08 kl. 14:46:57
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: