Dan före dan före dan före dan...

osv...osv...

Ja, jag VET att jag tjatar om att tiden går alldeles för snabbt....men nu måste ni väl ändå hålla med...?
Om sex dagar är det faktiskt JULAFTON 2008!! 
Snart är det ett helt nytt år: 2009!
Jag fyller 41 år, Tobbe 18 år och Johan 20 år (Ehlin 23 år men det är ju inte lika märkvärdigt..hihi!!)

I morgon är det sista arbetsdagen för i år! Hur SKÖNT som helst! Det ska bli riktigt skönt med några veckors betald ledighet!! =)

Har haft huvudvärk i flera dagar, känner mig som en riktig Pillertrillare..tar massor med värktabletter..usch..men har hört att det är en(ett?) Virus som går, och den gör att man får ont i huvudet...
Hoppas att jag blir frisk innan vi ska åka till Dalarna igen!!

Kram allesammans!
Lots of LOVE!

Postat av: Ehlin

Ja shit va tiden går,imorgon kommer vi oxå, stackare.Men de sägs juh att julen ska vara en stressig tid så... he he hehe! Älskar dej mamma! PS du är juh världens BÄSTA mamma oxå...

Datum: 2008-12-18 kl. 22:31:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: