Nu har jobbet börjat!

Ja, så har nu alla veckor bara rusat iväg och vipps så är vi redan i mitten av augusti...
Helt otroligt vad tiden tiden går fort, men lika fort som sommaren har passerat, lika fort kommer väl hösten att gå och snart är det vinter och julen står för dörren!(hugaligen!)

Det har varit en annorlunda sommar för mig, dels för att jag inte haft några barn att ha sommarlov med och dels för att det händer lite saker i livet samtidigt! =)

Känner mig fortfarande som en fjortis när min mobiltelefon plingar till och det kommer ett sms, från Honom.
Coolt är det, att det kan kännas så här efter så många år och efter allt som jag varit med om, även om det inte blir mer än det här så vet jag att det är bara början på något nytt i livet, som redan har börjat faktiskt!
Och så länge som jag känner den här glädjen över att han någon som tänker på mig lite nu och då, så kommer jag forsätta hoppas på det nya här i livet!

Idag började jobbet, fast vi gjorde en mjukstart, för att toppa med ett riktigt långt pass på onsdag, då vi ska vara på LännaHerrgård och serva all personal med allt från frukost till eftermiddagstårtor!
Det är alltid lika kul att träffa arbetskompisarna igen (även om vi jobbade tillsammans för bara nån vecka sen..)
Och eftersom jag vet att det nya i livet även innebär att jag ska sluta på jobbet, så ska jag ge 100% tills det är 'klart'!

Så alla som hittar hit och orkar läsa allt jag skriver
-Håll tummarna för att det ska fortsätta hända possitiva saker i mitt liv och att jag ska hitta DET som är det bästa för mig just nu och i framtiden!

Kram alla!

Postat av: ehlin

Datum: 2008-08-11 kl. 13:25:07
Postat av: Ehlin

du vet att den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge, och du har precis börja arbeta för ditt nya liv, de kommer komma något så otoligt bra för dej mamma så du anar inte, förmodligen så bra så vi alla blir avundsjuka efter ett tag, Älskar dej! Håll ut, de e du riktgt bra på!!!!

Datum: 2008-08-11 kl. 13:27:33
Postat av: Johan

Tiden kommer då allt kommer bli som du vill ha det! Så ge inte upp och satsa allt du kan tills du har de du vill ha!

Datum: 2008-08-11 kl. 16:10:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: