Förändringar...

...Är just nu, det ordet i mitt liv som jag längtar efter, bävar för och fruktar för allra mest.

FÖRÄNDRINGAR....
Varför i hela friden ska det vara så svårt...när det i dom allra flesta fall betyder någonting positivt..
Men på något sätt har jag blivit och kanske alltid varit väldigt, väldigt konservativ, tycker om att ha det som det alltid varit.
Har tex knappt möblerat om i mitt hem, sen jag flyttade hit för över 12 år sedan. Det är redan så bra som det är...

Att jag nu står inför STORA förändringar och STORA beslut i livet gör att jag mår riktigt, riktig dåligt..Magen och huvudet värker och jag sover dåligt...
Önskar att någon kunde se in i framtiden, säga mig vad som är dom bästa besluten i dom förändringar som jag nu står inför, så jag slapp oroa mig för att fatta fel beslut!

Hjälp,hjälp,hjälp.....






Postat av: Ehlin

Älskade mamma! Jag känner så för dej, Jag finns här för dej låt mej veta om de finns något jag kan göra för dej, Du är min bästa vän! Allt kommrt bli bra! Älskar dej!

Datum: 2008-08-30 kl. 12:31:03
Postat av: Tobbe

ÄLskar dig mor, finns här och det vet du.

Datum: 2008-08-30 kl. 21:45:35
Postat av: carola

Jag vill också finnas här för dej i all min otillräcklighet. Blir så ledset glad när du anförtror dej lite åt mej. Gud är stor och god, du ska få ledning och hjälp. Och faktiskt är du ju min stora förebild och Guru i att alltid fatta rätt beslut och vara så klok och duktig. Det kommer att bli bra!

Kram. Kram. Kram. Kram.Kram.

Datum: 2008-08-30 kl. 23:34:02
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: