Bara EN vecka kvar.....

...av min semester/sommarlov...Hjälp...vart tar all tid vägen?

Har jobbat en vecka på Europakonferensen, 7 dagar i sträck, så känner mig lite sliten, men det har gått jättebra och det är alltid lika kul att träffa alla arbetskamrater och vänner igen efter några veckors uppehåll!

I onsdags så kom min bästa vän hem dvs. min dotter! Vi var ett gäng som gick till kvarterskrogen 'Kreta' och käkade (som alltid) fantastiskt god mat och vi hade det jätte trevligt!

Vi skulle toka oss framför kameran, men då såg jag att hon tagit bort sin piercing!!

Jag har blivit faster(har bara varit moster förut!), min halvbror har blivit pappa till en son som ska heta Liam! Grattis Björn! I morgon ska han vara med i tv också(Björn alltså!), för då ska han dömma en fotbollsmatch som sänds på TV4sport! Coolt!

När det gäller alla frågor som jag behövde svar på så känns det fortfarande som om frågorna finns där, men samtidigt så vet jag åt vilket håll det lutar åt..det gäller bara att hålla ut och se vad framtiden har att erbjuda, det brukar ju ha en förmåga att lösa sig, och det VET jag att det kommer att göra nu med!!
Har det lite knapert med pengar just nu (det blev så när dottern flyttade, bostadsbidraget sänktes och ett studiebidrag som inte kommer under sommaren, -3500kr!) men jag hoppas att det inte ska få mig att tappa modet den här sista veckan, utan till och med det VET jag kommer att ordna sig!

Så alla mina kära som hittar hit...ha en bra dag, själv ska jag försöka att njuta av den sista veckan av semestern/sommarlovet så mycket som jag bara kan!

Kramisar till er alla!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: