Hur det gick med mammografin..

Ja, hur gick det med mammografin nu då? När mina redan plattade tuttar skulle plattas till ännu mer.
När ett vuxenbrev kom som ett brev på posten..

Jo, så här gick det:
DET ÄR STREJK på mammografin i Uppsala!!!!!!!!!!
Så jag har inte gjort det än, och just nu känns det bara skönt.

Hoppas att sjuksystrarna får det dom vill ha, för det är dom värda!

Ett till ålderstecken måste väl vara att tiden går så fasligt fort? Käre värld, det är slutet på april redan.
Nästa vecka är det sista april och alla traditioner som tillhör den dagen, speciellt här i Uppsala. Ska jag vara helt ärlig så har jag aldrig varit på stan och tittat på forsränningen en enda gång under alla år som jag bott här! Har jobbat för det mesta, och det har aldrig varit så lockande att kolla på. Ingen tradition som har fastnat hos mig alltså!
Är glad över att smällandet med smällare har förbjudits, så det är okej att vistas ute den kvällen!
image4
Foto:Tobias L.

Det spritter i kroppen av nån sorts lycklig känsla när det blir varmare och varmare för varje dag som går!
Även om vintern varit snöfattig och ganska varm, så är det något speciellt med VÅREN!
Det är svårt att förklara känslan, men den ger en HOPP! Hopp om en varm och skön sommar, hopp om en fantastisk framtid och hopp om att finna kärleken!

Kram alla!





Postat av: Ehlin

Hejsan! Va kul de e att läsa din blogg, känns konstigt att sitta o läsa roliga saker som du skriver och sen helt plötsligt slår de mej, de e juh min mamma som sitter och skriver, ja juste hon me taxöron till pattar!!! Ha ha ha ha! älskar dej! puss

Datum: 2008-04-24 kl. 13:40:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: