Det är inte bara jag som är vuxen!

I tisdags så kom alla mina barn hem!
Barn...Näe, dom är ju inte så små längre, vuxna är väl att ta i, men myndiga iallafall (2 av dom!). Eftersom jag inte vill bli vuxen, så får mina barn inte bli vuxna före mig!! =)
Så i tisdags hade jag dom hemma alla tre, för första gången sen jag fyllde 40, faktiskt!

Åhh, vad skönt att veta vart dom är och kunna smyga in till dom på mornarna och titta på dom när dom sover. (Det går inte på kvällarna för jag somnar alltid före dom!)

Nu har Johan kommit hem från sin resa i Thailand, Tobias har kommit hem från sin flickvän Vanessa och Ehlin kommer hem oftare från jobbet i Stockholm (Pojkvännen renoverar sin lägenhet, så hon har ingen stans att ta vägen!!)

Men hur tokigt det än låter så är det DÅ jag känner mig HEL. När jag får vara mamma, inte behöver fundera på vem jag är (Katarina) för mamma har jag varit i snart 22 år, så "henne" känner jag utan och innan, men vem jag själv är håller jag på att fundera ut. Sakta men säkert, så kommer jag fram, men det är som UNG mamma, som jag nog trivs allra bäst! =)

I helgen var jag och Ehlin upp till Falun, vi var till graven (där det var mycket snö kvar!), sen var vi hem till Helena där Madde fyllde 9 år! Mysigt att träffa alla igen!
På kvällen var vi på ytterligare ett "kalas", då hem till IsaDora, där hon och Johan bjöd på fantastisk och underbart god Thaimat. Mums vad gott det var! IsaDoras familj är också helt fantastiska! Det är sådan gästfrihet och värme som flödar över i hennes familj, så det är en fröjd att få bli bjuden hem till dom!

Må så gott alla!
Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: